موجــــــــــــــــــــــا كل ماهو جديد
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةموجا احلى منتدىأحدث الصورالتسجيلدخول

علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!

كاتب الموضوعرسالة
عاشقه الجرح
عضو ابتداء
عضو ابتداء

علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  Empty
مُساهمةموضوع: علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!     علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 10, 2011 6:07 pm

مساء الخير

فى نهار رمضان ولحظات ما قبل الفطار تحدثكم وعد الغرام من امام شاشة الكمبيوتر وبجانبها زجاجة المياة "لعلى وعسى الاذان يأذن" واشرب بقى
سبونا ناخد فرصتنا بقىىىىى علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  Juggle علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  Juggle

بلاش بقى لوكلك كتير ونشوف موضعنا

الناس بتقول مقولتين متناقضتين!!!

علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  945971 "الضحك بيطول العمر"

علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  945971 "الضحك بيموت القلب"

طب انا عايزة افهم دلوقتى انا هموت ولا هعيش!!!

الضحك بيطول العمر طيب تمام انا بضحك وعمرى هيطول
الدنيا تبقى زبادى فى الخلاط
وهعيش بقى والدنيا فرى وفرش
حاجة جميلة اوى اوى

اوى يعنى واخدين بالكم انتو علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  Ranger

"وسمعت بعدها الضحك بيموت القلب"

يااااادى النيلة
يعنى وانا بضحك قلبى هيتوقف عن العمل واموووووت
وابقى شهيدة الضحك!!!

طيب اية علاقة الضحك بالقلب متوصل بسلك مثلا

احم احم
سلك اية قاعدين مع كهربائى الصيام عامل عمايلة

اقصد يعنى شريان او عرق

بيوصل للقلب لما اقعد اضحك كتير

يروح القلب منور لمبة حمرا

اااااااااااااوىىىىىى
ااااااااااااااااااوىىىىىىىىىىى
ااااااااااااوىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

ويروح متوقف بقى ولا اية النظام دلوقتى علشان انا عطشت وخلاص ع اخرى

اية رئيكم الضحك بيموت القلب؟
ولا الضحك بيطول العمر؟

ولا الضحك ملوش علاقة بالكلام دة؟

هقوم انا بقى علشان المغرب لسالة 5 دقايق تقريبا ويأذن علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  Clap2 علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  Clap2 علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  Clap2
 علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  Hungry علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  Hungry علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  Hungry

فتوكم بعافية علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  46

علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  88668  علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  5 علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!  5

"رمضان مبارك"

ســـــــــــــــــــــــــــــلام

علاقة الضحك بالقلب تيجى نشوف ولا ادخل لوحدى؟؟ طبعا هتيجو طيب يلا!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عاوز تضحك وتنسى همومك ادخل هنا هتموت من الضحك والله
» طبعا معزوم!!!!!!!!!!!!!!!!!
» تيجى نهرب لبعيد
» اللى يعيش ياما نشوف...اليابانين وعمايلهم
» عقاب يفطس من الضحك