موجــــــــــــــــــــــا كل ماهو جديد
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةموجا احلى منتدىأحدث الصورالتسجيلدخول

طنـــش-متــدقش-محدش شريكي

كاتب الموضوعرسالة
عاشقه الجرح
عضو ابتداء
عضو ابتداء

طنـــش-متــدقش-محدش شريكي  Empty
مُساهمةموضوع: طنـــش-متــدقش-محدش شريكي    طنـــش-متــدقش-محدش شريكي  Icon_minitimeالإثنين أغسطس 30, 2010 10:21 pm

من غير رغي
هندخل في قلب الموضوع

عارفين اغنيه كلام الناس لا يجيب ولا يودي

المشكله دى غريبه غريبه اوى وللأسف بتحكم المجتمع بالفرد يعنى الأنسان لازم يحسب لمجتمعه ( كلام الناس) ألف حساب والا

مثلا يخرج شاب لابس كت وبونتكور تلاقي الناس مش عاجبها وتقولك (مفتكر نفسه في أمريكا) لو لابس نضاره تلاقي الناس تقولك ( متكبر وشايف نفسه شويتين) ولو كنت مش واخد بالك من لبسك تلاقي واحد يقولك (مسمعتش ده عن جينز) [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بالنسبه للأكل لو واحد كان ماشي في الشارع وبياكل شيبسى أو ترمس أو أيس كريم تلاقي الناس تقول ( مش مكسوف على طوله شوف بياكل ايه وهو مشاى فى الشارع[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة])

لو وأنتا ماشي هزرت مع ولد صغير ولا كوره مرت من قدامك وشوطها تبقى في نظر الناس (عيل وبتلعب مع عيال قد رجلك[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة])

لو كنت في محل ولا مكتب أو أي مكان فيه التعامل مع البشر ودخل واحد ولاقاك بتتكلم مع واحده في موضوع يخص المحل بطريقه ذوق ومهذبه (يقول ده بيرسم على البنت ) ولو كلمتها ناشف (يبئا انت قليل الذوق وجلمف[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة])

لو خرجت منك كلمه أنجليزي تبقى بتتفلسف وعامل نفسك بورم

والكتير الكتير من هذه الأمتله

بكده لازم نرفع شعارنا ونستخدم الكلمات دى

( _ طنش _ متدقش _ محدش شريكي)

هل أنت مع أهمال رأي المجتمع فى حدود الالتزام والأدب والاحترام ( كلام الناس) أم الأهتمام به والألتزام به ولو وداك فى ستين داهيه .

عن نفسي طول مانا شايفه نفسى صح مش بيهمنى كلام الناس لأنه بصراحه لا بيجيب ولا بيودى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مش عارفه انتو ممكن رائيكم يكون زى رائى ؟؟؟؟

بتتأثروا بكلام الناس لدرجة تخرب البيوت او تغيير مجرى حياتكم ؟؟؟

بتواجهوا كلام الناس ازاى ؟؟؟

كل اليعجبك والبس اليعجب الناس [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ؟؟؟؟؟؟؟؟

ياترى كلام الناس ليه تأثير على مجريات حياتك ؟؟؟؟؟

فى الاخر عايزه اقول كلام الناس لا بيجيب ولا يودى لأن الناس مش بيعجبها العجب ولازم تنتقض (هيه دى طبيعة البشر)

(ياعم خليك فى حالك واللي بيته من ازاز ما يحدفش الناس بالطوب)
????
زائر
Anonymous

طنـــش-متــدقش-محدش شريكي  Empty
مُساهمةموضوع: رد: طنـــش-متــدقش-محدش شريكي    طنـــش-متــدقش-محدش شريكي  Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 3:45 am

هل أنت مع أهمال رأي المجتمع فى حدود الالتزام والأدب والاحترام ( كلام الناس) أم الأهتمام به والألتزام به ولو وداك فى ستين داهيه .

لالالالا ء هو مش هيودى فى داهية ولا حاجة

بس انا بهتم بكلام الناس

لانى عايشة مع الناس دول
بس طبعا مش كل الكلام اللى انا بشوفه غلط والمفروض يتصلح بصلحه
وانا اصلا مش بدى فرصة لحد يتكلم عليا
وكلامهم ده شئ مش مهم بالنسبالى ومش بيهزنى ابدااااااا

مش عارفه انتو ممكن رائيكم يكون زى رائى ؟؟؟؟

ممممممم
لاء انا ضد رايك لازم اسمع لكلام الناس بس مش لدرجة انى اثق بكلامهم

بتتأثروا بكلام الناس لدرجة تخرب البيوت او تغيير مجرى حياتكم ؟؟؟

لالالالاء طبعا لاء

بتواجهوا كلام الناس ازاى ؟؟؟

مش بواجه لانه ميهمنيش لدرجة انى اشغل نفسى بيه

كل اليعجبك والبس اليعجب الناس ؟؟؟؟؟؟؟؟

لالالالالالالاء
مش مقتنعة بامثال ده نهائى

ياترى كلام الناس ليه تأثير على مجريات حياتك ؟؟؟؟؟

نووووووووو

فى الاخر عايزه اقول كلام الناس لا بيجيب ولا يودى لأن الناس مش بيعجبها العجب ولازم تنتقض (هيه دى طبيعة البشر)
اكيد

تحيااااااااااتى

موضوع مميز

طنـــش-متــدقش-محدش شريكي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اضحك محدش واخد منها حاجة هههههههههههه
» اسئله امتحنات الثانويه العامه الترم الاول 2010 مصدر تسريب الامتحنات ليالي بس محدش يكلم