موجــــــــــــــــــــــا كل ماهو جديد
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةموجا احلى منتدىأحدث الصورالتسجيلدخول

على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ميدو@الشاب@المغامر
Admin
Admin
ميدو@الشاب@المغامر

على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع Empty
مُساهمةموضوع: على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع   على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع Icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 11:54 am

على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع 446
ازيكم اصدقائى اعضاء المنتدى احب اقولكم انى بدخل خفى يعنى محدش بيعرف انى موجود بس اللى مخليني مستغرب ان احنا فى شهر رمضان يعنى كلنا المفود بنتجمع ونعمل خيمة رمضانية ومسابقات وحجات ممتعه بس هنعملها لمين ومفيش حد بيدخل المنتدى والمشاركة الوحيدة اللى بلاحظها اكتر من مرة ليالى لها كل التقدير منا جميعا المفرود نديها جائزة وبردو مننساش عاشقة الحب متالقة ديما ودموع القلب الحاضرة الغائبة وامير الحب وامير بلا ممكلة بس انا بقلك انا عن نفسي مش موجود هنا لان الصراحه مش حاسس بالمنتدى ده حال المنتتدى قول ما فتح ياريت كلنا نرجع للنشاط والحيواية بتاعت زمان ونعمل نشاطات كويسة وحلوة هنعمل كل حاجه بس انا محتاج تعاونكم معايا بالنسبة لاى حد عندو مشكلة يكتبها هنا او يبعتلى بيها رسالة خاصة وانا هحلهالكم بالنسبة لرمضان الشنة دى عايزينو يكون اسعد رمضان بس مش هقدراعمل كده الا بيكم بعد ازن الادمن عايز قسم للخطبة وانا هكتب خطبة يوم الجمعه كل يوم جمعه ياريت تساعدونى بجد لان انا كده مش عاجبنى حال منتدى مع ان فى صورة الخليفية مش مكتوب غير 4 اسماء بس انا مزعلتش مع ان فى اعضاء كتير هيسالو ليه هقلهم لان الاعضاء اللى مكتوبة اساميهم دول هما اللى شاغلين فلو هتشتغل معانا هنكتب اسمك عشان تبقى واجهة معانا للمنتدى وفى نهاية كلامى ارجو انى مكنش طولت عليكم
على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع 449
على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع As01120701009sd
على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع 142010
http://l7enel5lood.up-with.com/index.htm
حسبي الله ونعم الوكيل
عضو ابتداء
عضو ابتداء

مُساهمةموضوع: رد: على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع   على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع Icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 7:13 pm

اولا: كـــــــــــــــل سنه وانت طيب ياميدو

ثانيا: احب اشكرك علي موضوعك

وبعدين في خيمه رمضانيه ممكن تضيف فيها مسبقات لاننا كلنا واحد
يعنى عادى انت او الادن اللي هنا

كلنا اخوات واصحاب وواحد في المنتدى

ولو حد فينا قصر يبقي التانى يسد الف شكر يميدو علي موضوعك اللي لفت نظرنا

تحياتى ليكم ليــــــــــــــــــالي

على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع 44
دنيا
عضو فضى
عضو فضى
دنيا

مُساهمةموضوع: رد: على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع   على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع Icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 4:06 am

كل سنه وانتم طيبين
وربنا يوفقكم ان شاء الله
ويجعل رمضان مبارك عليكم وعلينا
miso

miso

مُساهمةموضوع: رد: على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع   على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 05, 2010 11:17 am

كل سنة وانتم طيبون

على الجميع الدخول فورا لهذا الموضوع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اترك المنتدى فورا...............
» امثال محرمه (الجميع يرددها)
» حصريا مقبل الجميع نجم بورسعيد النجم(ابراهيم عمر ) واغنيه ( غلطه قلم ) بجد اغنيه
» لهذا اخترت ان اكون بلا مشاعر
» ممنوع الدخول