موجــــــــــــــــــــــا كل ماهو جديد
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةموجا احلى منتدىأحدث الصورالتسجيلدخول

لو انى اعرف ان الحب خطيرا جدا ما احببت

كاتب الموضوعرسالة
أمير بلا مملكه
Admin
Admin
أمير بلا مملكه

لو انى اعرف ان الحب  خطيرا جدا ما احببت Empty
مُساهمةموضوع: لو انى اعرف ان الحب خطيرا جدا ما احببت   لو انى اعرف ان الحب  خطيرا جدا ما احببت Icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 6:56 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

لو انى اعرف ان الحب خطيرا جدا ماا

العنوان عنوان اغنيه لنجم رحل من دنيانا لكن العذاب بالحب مش بيموت هوا عايش بينا وفينا وباأيدينا طب هوا ليه قال كدا ياترى فى زمانا وبعد زمن عدى على الاغنيه الناس نسيتها لا جمله اتكررت كتر لو انى اعرف ان الحب خطيرا جدا مااحببت
الله يرحمك ياحليم سيبت لينا ذكرى وهيا حاجه عرفت تعبر فيها عن نفسك لانك نجم وسوبر استار لكن فى الزمن الى احنا عايشين فيه ان صوتك حتى مش بيوصل لحبيبتك ده يبقى حب ان كلام حليم وصل للعالم كلو انته وانا وهيا ياترى كل حاجه بنعرف نقولها ولو قولنها يبقى بالطريقه الى غنى بيها حليم انا مقدرش اقول الكلمه دى للى بحبها بصراحه لان الكلمه معناها انو متعذب اوى طيب انا عاوز اقولها وده عاوز يوقلها ودى عاوزه تقولها مش ان الحب بيدمر الحياه لا لان الحب عذاب وحيره وسهر طول الليالى انا عيشت سنين طويله يلا الباقى بلاش منو لان انا عيشت احلى مافى حياتى بينكم الحمد لله نرجع لموضوعنا الحب خطير يعنى ممكن فى يوم من الايام نلاقى واحد معلق على صدره اعلان ويكتب ممنوع الحب خطر الموت والله ممكن ليه لا ومن الحب ماقتل بس فيه واحد بردو قلبو مساكن شعبيه يعنى ممكن فى المساكن اكيد حب بالجمله يعنى ضحك ولعب ومفيش جد ومفيش حب زمان كان فيه ضحك ولعب وجد وحب لااتنين بس طيب الى بيحب اتنين وتلاته واربعه ده يبقى انسان زى مالشباب بتسميه عايش وقتو ومقطع السمكه وديلها طيب فى عز ماالانسان بيحب واحده ومش عارف يقولها بحبك ده الحب ولا انك ترفع صوتك وتقولها بصوت مسموع زى تامر مبيقول قولى بحبك بصوت عالى قولى بحبك ياحبيبى ياغالى اهو بردو عرف يعبر ياعينى علينا احنا وربنا غلابه بس الحمد لله على نعمه الخجول او انك تكون بتحب فى صمت هوا صحيح مش هيبقى حب بس تجربه حب فى صمت ده الى انا سميتو للحب ده من و جهت نظرى المتواضعه لكن كل الى انا اقدر اقولو ياعينى عليك ياحليم ونسمع بردو الست ام كلثوم اقول تانى ياست وهى دنيا وبتعدى يلا اهه الحب موجود صحيح بس فين الى يقدر الحب ده الى عاوز اوصلو للناس الحب موجود بس فين الى يفهم الحب الحب موجود بس القلوب ممكن هيا الى غابت او ان القلوب شعورها بالحب قل عن زمان والى يبرهن على ده كل الشعب وكل الناس بتحب حليم وتموت فى تامر والاغلبيه بالسن الكبير بيموتو فى ام كلثوم وبكره نانسى وبعد هيفاء وادينا قاعدين بنسمع ليهم لكن مفيش احلى من الكلام الى بيبقى فى صدر الانسان بيبقى تلقائى وده الى بيدخل فى قلب الى انته بتحبه ويارب مكنش رخمت عليكم بس الاغنيه بجد جميله ومش بكرهكم بالحب الحب احلى شى بس الحب مش بيتغير الناسالى اتغيرت
والف شكر ليكم وعلى رؤيتكم للمدونه
مع تحياتى

امير بلا مملكه لو انى اعرف ان الحب  خطيرا جدا ما احببت Shutup_anim لو انى اعرف ان الحب  خطيرا جدا ما احببت Heartbroken
https://moogaa.ahlamontada.net

لو انى اعرف ان الحب خطيرا جدا ما احببت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لو انى اعرف ان الحب خطيرا جداً
» الي من احببت
» ماذاتفعل اذا احببت شخص ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» الحب+الغيره+الشك=هليجتمعان في الحب الحقيقي
» انا احببت من غير ماعرف انى بحبك