موجــــــــــــــــــــــا كل ماهو جديد
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل

موجــــــــــــــــــــــا كل ماهو جديد



 
الرئيسيةموجا احلى منتدىاليوميةس .و .جمكتبة الصوربحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 كلوا يرحب معايا بالعضو المختار

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
عاشقه الجرح
عضو ابتداء
عضو ابتداء


عدد المساهمات : 1350
نقاط : 17643
تاريخ التسجيل : 23/11/2009
العمر : 27
الموقع : في قلوب احبابي

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الخميس مارس 25, 2010 10:28 pm

امير بلامملكة اهلا بيك مرة تانية ع كرسي الاعتراف وان شاء الله غدا هسئل بقيت 88 سؤال ونص بتوعي
حسب طلب الجمهور الا عاوز يتعرف ع الادمن بتاعنا
استعد بقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ميدو@الشاب@المغامر
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 821
نقاط : 15802
تاريخ التسجيل : 10/10/2009
العمر : 23
الموقع : فى كل مكان يحتاج الابطال ستجدنى هناك

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الجمعة مارس 26, 2010 10:59 am

ستووووووووووووووووووووووووووووووب النهارده الجمعه كده خلص الاسبوع اختارو حد تانى يقعد على الكرسي مكان الكبير بتاعنا

_________________

[center]

يامن تحاول أن تقلدني
كل الأطفال يقلدون الرجـــال
فمن حقك أن تحلم
ولكن أعلم أن أحلامك خيـــــال
يكفيك شرف المحاولة
ويكفيني أن وصولك اليّ محـــال

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://l7enel5lood.up-with.com/index.htm
أمير بلا مملكه
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1597
نقاط : 17305
تاريخ التسجيل : 04/10/2009
العمر : 30
الموقع : http://moogaa.ahlamontada.net/forum.htm

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   السبت مارس 27, 2010 9:11 pm


نعم يختى تانى ايه دا يبقى تفرقه عنصريه بقى
انا كدا هعيط
كفايه حرام

_________________

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


لا تـــذل نفســـــك لإنســـان تعــزه . . . إذا آرادك في حياتـــه (( يــا أهلاً وسهــلاً )) . . وإن عافـــــك ..! ليســــت هــيَ مصيبــــه . . وقــوله: مـــا خسرنــــا (الجنـــه) وفرصـــه سعيــــده . . , , . . بمـا أنك خـــرجت من بطـــن أمـــك وحيــــــــــد , , فلا تـــؤمن بعبــــارة((لا أستطيــــع العيـــش بــدونك)) ..!
الي من هجرتني
كلمه واحده اريد ان اقولها

لا اتمناكي لي ولا اتمني حتي ان  أراكي
slamy lky
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://moogaa.ahlamontada.net
عاشقه الجرح
عضو ابتداء
عضو ابتداء


عدد المساهمات : 1350
نقاط : 17643
تاريخ التسجيل : 23/11/2009
العمر : 27
الموقع : في قلوب احبابي

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   السبت مارس 27, 2010 9:36 pm

طيب ياعم خلاص وربنا ماانا سئلك غيرت رايي وهو فعلا اسبوعك خلص يلا بقي عشان توسع لغيرك
واتفضل اختار الا هيتكرم ويشرفنا ع كرسي الاعتراف
عشان يتلسع زينا كدة ويتسئل وهو كل واحد ولية يوم


طبعا كلامي هزار مش تاخدة جد وفعلا هو الدور ع حد تاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
دموع القلب
مديره قسم الاسلاميات
مديره قسم الاسلاميات


عدد المساهمات : 747
نقاط : 16293
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 28
الموقع : اكيد احلى منتدى موجا

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الأحد مارس 28, 2010 9:20 am



هههههههههههههههههههههه


هنختار من تانى ونستفز ناس تانيه


انا هختار ميدو

وكلو يلا يهتف ميدو ميدو عايزين ميدو


غريبه غريبه غريبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ميدو@الشاب@المغامر
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 821
نقاط : 15802
تاريخ التسجيل : 10/10/2009
العمر : 23
الموقع : فى كل مكان يحتاج الابطال ستجدنى هناك

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الأحد مارس 28, 2010 2:47 pm

شكرا يا دموع حظك حلو انك موقعتيش فى ايدي الادمن عليا لكن هصمد وزى م قال:مرجن احمد مرجان:(عادل امام)(لقد وقعنا فى الفخ)وشغلكو حلو اوى وزى الفل نشوف بقيت الاعضاء

_________________

[center]

يامن تحاول أن تقلدني
كل الأطفال يقلدون الرجـــال
فمن حقك أن تحلم
ولكن أعلم أن أحلامك خيـــــال
يكفيك شرف المحاولة
ويكفيني أن وصولك اليّ محـــال

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://l7enel5lood.up-with.com/index.htm
أمير بلا مملكه
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1597
نقاط : 17305
تاريخ التسجيل : 04/10/2009
العمر : 30
الموقع : http://moogaa.ahlamontada.net/forum.htm

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الأحد مارس 28, 2010 4:07 pm


انا كمان هختار زى دموووووووووووع هختار ميدو رعد
واهلا بيك لأاول مره على كرسى الاعتراف
هتنورنا وتكلمنا عن نفسك
يلا لقد وقع عليك الاختيار وسوف نحتلك ثم تستقل مره اخرى

_________________

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


لا تـــذل نفســـــك لإنســـان تعــزه . . . إذا آرادك في حياتـــه (( يــا أهلاً وسهــلاً )) . . وإن عافـــــك ..! ليســــت هــيَ مصيبــــه . . وقــوله: مـــا خسرنــــا (الجنـــه) وفرصـــه سعيــــده . . , , . . بمـا أنك خـــرجت من بطـــن أمـــك وحيــــــــــد , , فلا تـــؤمن بعبــــارة((لا أستطيــــع العيـــش بــدونك)) ..!
الي من هجرتني
كلمه واحده اريد ان اقولها

لا اتمناكي لي ولا اتمني حتي ان  أراكي
slamy lky
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://moogaa.ahlamontada.net
ميدو@الشاب@المغامر
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 821
نقاط : 15802
تاريخ التسجيل : 10/10/2009
العمر : 23
الموقع : فى كل مكان يحتاج الابطال ستجدنى هناك

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الإثنين مارس 29, 2010 1:26 pm

يااااااااااااااااااااااااااا سلام والله انتو ناس طيبين قوى ومتعرفونيش فى اللعبه دى بيسمونى ميجور فى اللعبة دى لانى بوقع اللى بيسالنى فاللى عايز يسال يالا ابتدو

_________________

[center]

يامن تحاول أن تقلدني
كل الأطفال يقلدون الرجـــال
فمن حقك أن تحلم
ولكن أعلم أن أحلامك خيـــــال
يكفيك شرف المحاولة
ويكفيني أن وصولك اليّ محـــال

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://l7enel5lood.up-with.com/index.htm
عاشقه الجرح
عضو ابتداء
عضو ابتداء


عدد المساهمات : 1350
نقاط : 17643
تاريخ التسجيل : 23/11/2009
العمر : 27
الموقع : في قلوب احبابي

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الثلاثاء مارس 30, 2010 10:13 pm

ياهلا ياهلا وياغلا ياغلا مين يجماعة ميدو رعد ع كرسي الاعتراف اهلين وسهلين ميدو منور الكرسي ويارب يكون مريحك
لو مش مرتاح علية قول وسوف ننفذ طلبك والادمن يغيرة فورا

هقولكم بقي انا هختار مين ياتري ياهلترا مين


يلي بقي امرنا لله يبقي ميدو رعد
ههههههههههههههههه
استعد بقي للاسئلة بتاعتنا يا ميجور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أمير بلا مملكه
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1597
نقاط : 17305
تاريخ التسجيل : 04/10/2009
العمر : 30
الموقع : http://moogaa.ahlamontada.net/forum.htm

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الأربعاء مارس 31, 2010 9:27 am

`
اوك انا هبتدى على فكره الاسئله بتبتدى يوم الثلاثاء وبتنتهى الاثنين الى بعدو عشان كل الاعضاء تعرف
انا هبتدى فى الاسئله وخلاص




1- لو واحده حبتك ومعجبتهاش طريقتك فى الحب هتغير من نفسك ولا هتستمر فى الى انته فيه




2- ماذا تفعل فى يوم اصدقائك كانو عصبه عليك ولا يريدون ان يكلموك هل ستحاول ان تعرف سبب غضبهم منك ام تستمر




3- لو فى يوم اتظلمت او اتاهنت وجه يوم ترد اهانتك للى هانك هتعفو عنو ولا لازم ترجع حقك



4- ماذا تفعل اذا جائك فيوم احد استقل بذكائك وهوا لايعرف شىء عن الذكاء



5-ماذا تفعل احد استقل بذكائك وهوا اذكى منك وانت تعلم ذلك



6-
ماذا تريد ان تقول كلام يتكون من سطريين توصف المنتدى





7-انت اى الالقاب فى هذه الالقاب


ذكى -زكى جدا - غبـــــى - غبى جدا - متواضع بعيد عن الذكاء والغباء-شخصيه محترمه- شخصيه مستفزه- شخصيه تلقائيه




8-لو اردت ان تقول كلمه لشخص معين بالمنتدى فمن هوا وماذا تقول له




9 استخدم هذه اللقاب للاعضاء بالمنتدى حسب رويتك


صديقك

حبيبك


مغرور


ذكى


غبى


انسان محترم


حبيب قلبك


شهم جدا


لمن تهدى ورده



لمن تهدى عصا



لمن تقول له بحبك ياغالى دايما على بالى




لمن تقول له اسكت الحياه من غيرك طلعت احلى




لمن تقول ايامى معاك انا عايش علشان بهواك


لمن تقول له مواضيعك مميزه



قلمك من احد الاقلام التى اقراء لها بااستمرار

قلم يعجبك فى رده


قلم لا يعجبك فى المواضيع او الردود


اكثر انسان مقرب لك بالمنتدى


اكثر حاجه بتنرفزك من الاعضاء


لمن تهدى هذه الورده





السؤال العاشر والاخير

اهم ثلاث اشخاص فى حياتك

ماهيا الاسماء المحببه لديك


ماهيا الاسماء المكروهه

ماذا تريد ان تقول لمن يسالك الان

وبهنا تنتهى اسالتنا


_________________

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


لا تـــذل نفســـــك لإنســـان تعــزه . . . إذا آرادك في حياتـــه (( يــا أهلاً وسهــلاً )) . . وإن عافـــــك ..! ليســــت هــيَ مصيبــــه . . وقــوله: مـــا خسرنــــا (الجنـــه) وفرصـــه سعيــــده . . , , . . بمـا أنك خـــرجت من بطـــن أمـــك وحيــــــــــد , , فلا تـــؤمن بعبــــارة((لا أستطيــــع العيـــش بــدونك)) ..!
الي من هجرتني
كلمه واحده اريد ان اقولها

لا اتمناكي لي ولا اتمني حتي ان  أراكي
slamy lky
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://moogaa.ahlamontada.net
ميدو@الشاب@المغامر
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 821
نقاط : 15802
تاريخ التسجيل : 10/10/2009
العمر : 23
الموقع : فى كل مكان يحتاج الابطال ستجدنى هناك

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الأربعاء مارس 31, 2010 3:02 pm

- لو واحده حبتك ومعجبتهاش طريقتك فى الحب هتغير من نفسك ولا هتستمر فى الى انته فيه
اكيد هغير من نفسي لانى مبزعلش من راى حد اللى شيفينو غلط فيا قولو عليه





2- ماذا تفعل فى يوم اصدقائك كانو عصبه عليك ولا يريدون ان يكلموك هل ستحاول ان تعرف سبب غضبهم منك ام تستمر
لا هكلمهم واعرف ايه سبب زعلهم واحاول ارضيهم لان الاصحاب كنوز




3- لو فى يوم اتظلمت او اتاهنت وجه يوم ترد اهانتك للى هانك هتعفو عنو ولا لازم ترجع حقك
هعفو عنو لنى مش بحب اظلم حد المثل بيقول(متبتش ظالم ,بات مظلوم)



4- ماذا تفعل اذا جائك فيوم احد استقل بذكائك وهوا لايعرف شىء عن الذكاء
هعمل مسابقة علمية ونشوف مين هيجاوب اكتر او ممكن نعمل تحدى


5-ماذا تفعل احد استقل بذكائك وهوا اذكى منك وانت تعلم ذلك
هعمل استعدادى انى اكون ازكى منو وهجيلو فى يوم واتحداه ونشوف مين هيكسب



6-
ماذا تريد ان تقول كلام يتكون من سطريين توصف المنتدى
المنتدى الاروع




7-انت اى الالقاب فى هذه الالقاب


ذكى -زكى جدا - غبـــــى - غبى جدا - متواضع بعيد عن الذكاء والغباء-شخصيه محترمه- شخصيه مستفزه- شخصيه تلقائيه

مش انا اللى اقرر انتو اللى بتقررو لانكو انتو اللى شيفنى ان مبشفش نفسي



8-لو اردت ان تقول كلمه لشخص معين بالمنتدى فمن هوا وماذا تقول له
انا عارف انته حاطط السؤال ده ليه ماشي يا سيدي
انا عايز اقولك لكنزى وحشتيني بجد ويارب تكونى بخير ويارب تطلعى الاولى على المدرسة وبالنسبة للامير بلا مملكة رهان منى انك عندكش الجراه اللى عندى عشان تقول اسم حبيبتك




9 استخدم هذه اللقاب للاعضاء بالمنتدى حسب رويتك


استاذ احمد البنا_امير بلا مملكه_نجف والباقون:صديقك

حبيبك:كنزى بيبو ياصحبي نفسي اعرف بتهدف ىلايه فى الوضوع ده لو فاكر انك عايز تفضحنى فانت عارف ان مفيش اجرا منى



مغرور
رومانسي بس منسي

ذكى
دموع القلب

غبى
محدش غبى هنا كلنا عباقرة

انسان محترم
كل الاعضاء

حبيب قلبك
بس لما اشوفك على العموم هو :كنزى

شهم جدا
انا


لمن تهدى ورده

لدموع القلب

لمن تهدى عصا
امير بلا مملكه بس ياريت ميزعلش منى مع انى بحبو قوى



لمن تقول له بحبك ياغالى دايما على بالى
كنزى



لمن تقول له اسكت الحياه من غيرك طلعت احلى
رومانسي بس منسي



لمن تقول ايامى معاك انا عايش علشان بهواك
كنزى ولو حد قلها هتزعلو



لمن تقول له مواضيعك مميزه
دموع القلب_ليالى_عاشقة الحب


قلمك من احد الاقلام التى اقراء لها بااستمرار
دموع القلب_ليالى_عاشقة الحب

قلم يعجبك فى رده
دموع القلب_ليالى_عاشقة الحب


قلم لا يعجبك فى المواضيع او الردود
رومانسي بس مانسي

اكثر انسان مقرب لك بالمنتدى
كنزى

اكثر حاجه بتنرفزك من الاعضاء
انهم يستهينو بيا

لمن تهدى هذه الورده
دموع القلب




السؤال العاشر والاخير

اهم ثلاث اشخاص فى حياتك
امير بلا ملكة _كنزى_حبيبتى اللى هى مش كنزى
ماهيا الاسماء المحببه لديك
ميدورعد_الصقر الاحمر_التنين النارى_نمر الرعد


ماهيا الاسماء المكروهه
مفيش اى اسم بكرهو
ماذا تريد ان تقول لمن يسالك الان


ياريت متزعلش من كلامى بس على فكره انا بحبك زى صديقى مش هخطبك يعنى لنى عارف انك مخطوب بس مش هسيحلك يا بيبو


_________________

[center]

يامن تحاول أن تقلدني
كل الأطفال يقلدون الرجـــال
فمن حقك أن تحلم
ولكن أعلم أن أحلامك خيـــــال
يكفيك شرف المحاولة
ويكفيني أن وصولك اليّ محـــال

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://l7enel5lood.up-with.com/index.htm
أمير بلا مملكه
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1597
نقاط : 17305
تاريخ التسجيل : 04/10/2009
العمر : 30
الموقع : http://moogaa.ahlamontada.net/forum.htm

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الأربعاء مارس 31, 2010 7:20 pm


اولا انا اقدر اوصف الشخص من طريقت كلامو وهقولك حاجه ياميدو ده كرسى الاعتراف وكنزى الى حضرتك بتتكلم عنها انته متعرفهاش عشان تقول كدا
ولو سمحت انا بقولها لااخر مره ليك
لو فى موضوع يخص كنزى انته اخر واحد يتكلم فيه لان نوياك مش كويسه
انك تتكلم بالطريقه دى حبيب قلبك منين واقرب ناس مقربه ليك منين
احنا هنا للصراحه مش تاخدنا فى دوكه
هنا انا اقدر اقولك كويس وياريت ياميدو متتكررش منك تانى كنزى ولا غيرها من الاعضاء الى تحاول تقول كدا عليهم لان ليهم اخوات هنا واكيد لو انته اخو حد هنا هتزعل لو حد قال كدا
اما بقى بمناسبه الجراءه
انته ياابن الحلال لعيبت كارتيه من امته
وصقر من امته
وتنين من امته
انا هقولك
انته بتتفرج على تلفزيون كتير
وخصوصا قناه اسبيستون للاطفال
وبتحب يوجى اوى وصور الانيمى
ياريت تبقى واقعى شويه وسيبك من كل ده لان كلمه جراءه لايتكلم عنها الا من كان اجراء منى
وانا اقولك حاجه
لو انا بحب واحده مش هقول اسمها على المنتدى
ودى تبقى اسمها احترام للذات
اما انته مش حب انته بتحب الاشهار
واكدلك ان انا الحمد لله
ياميدو مش هشن عليك حرب لاسمح الله
بس عاوز افهمك حاجه اياك والكلام الى بيقع منك
حاول بقدر الامكان انك تجاوب على اد السؤال ولو مش هتقول الصراحه يبقى بلاش ترد
لان كنزى اختى وانته عارف
وكل الاعضاء هنا اخواتى
انته بقى زى مبتقول زى صديقك انا صحيح زى صديقك
لو تحب تصادق دور على الى يفهمك وبصراحه ياميدو ردك نرفيزنى اوى اوى
واخر حاجه هقولها ليك حاول تصلح من نفسك وتشوف بتقول ايه
لان لو على الفلسفه مش هتلاقى زيي
انته عارفنى كويس
بس مش هكتر ومستنى منك الرد بسرعه جدا

_________________

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


لا تـــذل نفســـــك لإنســـان تعــزه . . . إذا آرادك في حياتـــه (( يــا أهلاً وسهــلاً )) . . وإن عافـــــك ..! ليســــت هــيَ مصيبــــه . . وقــوله: مـــا خسرنــــا (الجنـــه) وفرصـــه سعيــــده . . , , . . بمـا أنك خـــرجت من بطـــن أمـــك وحيــــــــــد , , فلا تـــؤمن بعبــــارة((لا أستطيــــع العيـــش بــدونك)) ..!
الي من هجرتني
كلمه واحده اريد ان اقولها

لا اتمناكي لي ولا اتمني حتي ان  أراكي
slamy lky
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://moogaa.ahlamontada.net
ميدو@الشاب@المغامر
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 821
نقاط : 15802
تاريخ التسجيل : 10/10/2009
العمر : 23
الموقع : فى كل مكان يحتاج الابطال ستجدنى هناك

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الخميس أبريل 01, 2010 11:29 am

مش اته طالب منى الصراحه وكل الكلام اللى انته كتبو خصصت بيه اعضاء المنتدى كنزى زى اختى وبخاف عليها زيكو بالظبط وكمان هى صديقتى الوحيده اللى هنا من سنى يعنى هى لوحيده اللى فهمنى كلكو بتتريقو عليا واولهم انته ياصحبي ياللى عمرك ما حسيت بيا حتى لما بكون مجروح برسم البسمة على وجوه اصحابي وبقول عادى عديها وكمان انا عايز اعرف تقصد ايه ب لان نوياك مش كويسه
مش فاهم يعنى ناوايايا مش كويسة ازاى لو انته اخدت فكره غلط انته حر فيها السؤال الاخير ده
اهم ثلاث اشخاص فى حياتك ده اللى جوبتو بصراه بره المنتدى انما كل الاسئلة من جو المنتدى لو فى اسالة بره المنتدى هغير اجابتى
نا فعلا اه تلاته فى حياتى
انته يا صحبي
وكنزى اللى فهمانى اكتر منكو فى المنتدى ده
وحبيبتى اللى عمرها ما زعلت منى وبتستحملنى
وكمان هى بره المنتدى ده ومحدش يعرفها وشكرا يا صحبي لانك فهمت كلامى غلط

_________________

[center]

يامن تحاول أن تقلدني
كل الأطفال يقلدون الرجـــال
فمن حقك أن تحلم
ولكن أعلم أن أحلامك خيـــــال
يكفيك شرف المحاولة
ويكفيني أن وصولك اليّ محـــال

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://l7enel5lood.up-with.com/index.htm
أمير بلا مملكه
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1597
نقاط : 17305
تاريخ التسجيل : 04/10/2009
العمر : 30
الموقع : http://moogaa.ahlamontada.net/forum.htm

مُساهمةموضوع: رد: كلوا يرحب معايا بالعضو المختار   الخميس أبريل 01, 2010 2:54 pm


انا اولاً مش بحب طريقه الكلام وكانك
بتمثل فيلم عربى ياباشا بلاش كدا انا اعرفك اكتر من والدك وولدتك الى مربيينك
وانته عارف كويس كدا
انا بقولك كلمه ملكش ومال عضوه هنا عشان كذا كذا كذا
عاوز تعرف ليه اقولك
لان ليها اخوات ولاد بيخشو هنا
واكتر من كدا مش هقولك
لان مش من اختصاصك تعرف
انا بقى من اختصاصى مش علشان الادمن لا
علشان دى اختى انا
واعرف كدا كويس
سيبك من البسمه الى بترسمها عشان خاطرى سيبك من قنوات الافلام الى بتتفرج عليها دايما
بترسم بسمه ايه وسعاد مين انا ياابنى بقولك كلام صريح ومفيد ليك
خليك عاقل متفكرش انك كدا تبقى جراءه
كدا غباااااااااااااااااااااء
لان هيا ليها اهل واخوات لو سمحت الموضوع ده يتقفل وملكش ومال كنزى وسيبك من مشوار العندليب ده عشان مش هياكل معايا
اوك
تكلم فيما يخصك
لو تحب اخليها تقولك كدا على المنتدى اخليها تقول
عشان انته كدا بعد استنظارى ردك
لقيت غباء فى الرد

تقوم تعمل مفتح وتقولى برسم البسمه
انا مش اخدها بهزار
وده اخر تحذير ليك
لان انته زى مبتقول انا زى صديقك
هيا مش زى اختى
هيا اختى
وانا لو مين هزر مجرد هزار مع اختى ياميدو بلاش اقولك انته اكيد عارف
ياريت تعتبر ده اخر تحذير البنات الى هنا كلهم معارف
مفيش حد هنا غريب مجرد تلميح
بالارتياح او حاجه كدا او كدا مش هسمح بيها
ياريت ردك المره الى جايه يكون بحاضر واوك عشان ده ياميدو صدقنى تحذير مش رجاء
اوك ياريت تكمل لعبتك وتحاول تفهم ان كل حد هنا وليه اهل وحتى لو مش ليه احنا اهلو
مش جماعه حبيبه واقفين على ناصيه حاره نئالس على البنات

اوك يلا ياميدو ياريت الرد حاضر عشان اقول عليك شطور واغير وجهت نظرى الى تغيرت فيك


_________________

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


لا تـــذل نفســـــك لإنســـان تعــزه . . . إذا آرادك في حياتـــه (( يــا أهلاً وسهــلاً )) . . وإن عافـــــك ..! ليســــت هــيَ مصيبــــه . . وقــوله: مـــا خسرنــــا (الجنـــه) وفرصـــه سعيــــده . . , , . . بمـا أنك خـــرجت من بطـــن أمـــك وحيــــــــــد , , فلا تـــؤمن بعبــــارة((لا أستطيــــع العيـــش بــدونك)) ..!
الي من هجرتني
كلمه واحده اريد ان اقولها

لا اتمناكي لي ولا اتمني حتي ان  أراكي
slamy lky
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://moogaa.ahlamontada.net
 
كلوا يرحب معايا بالعضو المختار
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
موجــــــــــــــــــــــا كل ماهو جديد  :: موجـــا كرسى الأعتراف-
انتقل الى: