موجــــــــــــــــــــــا كل ماهو جديد
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةموجا احلى منتدىأحدث الصورالتسجيلدخول

لييييييييه ؟ ياترى هلاقى اجابه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشقه الجرح
عضو ابتداء
عضو ابتداء

لييييييييه ؟ ياترى هلاقى اجابه Empty
مُساهمةموضوع: لييييييييه ؟ ياترى هلاقى اجابه   لييييييييه ؟ ياترى هلاقى اجابه Icon_minitimeالسبت ديسمبر 12, 2009 7:11 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم يا جماعه عاملين ايه يارب بخير دايما
انا النهارده عندى اسئله كتيره وياريت الاقى اجابه ليها
ليه الحزن والجرح والالم والوجع بيتجمعو كلهم ف وقت واحد
ليه بنلاقى ان هموم الدنيا كلها فوق دماغنا ف وقت واحد وبدون سابق انذار ومطلوب اننا نستحمل
ليه الحزن بيدوم ويدوم ويدوم اسبوع شهر سنه ويمكن لاخر العمر
ويمكن الحزن ده ذاته يقتل صاحبه ويبقى مات حزين وبسبب حزنه اللى مالوش يد فيه
ليه الواحد حتى لو فرح الفرح ده مبيكملش يومين

ليه الحزن بيدوم والفرح مبيدومش ليه دايما كل حاجه حلوه مبنحسش بيها غير وهى بتتبدل بحزن وقتها بس بنحس بقيمتها
ليه ف ناس دموعها بتبقى قريبه جدا بمجرد انهم يتاثرو بحاجه يعيطو لكن قت الفرح من النادر انهم يضحكو ولازم تكون ضحكتهم دى لو معجزه حصلت

ليه كده بجد انا سالت نفسى الاسئله دى وللاسف مش لاقيه ولا اجابه لسؤال واحد حتى ولو لاقيت اجابه بحس انى بكدب ع نفسى
لو حد عارف اجابه حتى ولو لسؤال واحد يقولها يمكن اكون انا غلط ومش شايفه كده
استودعكم الله
لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله
أمير بلا مملكه
Admin
Admin
أمير بلا مملكه

لييييييييه ؟ ياترى هلاقى اجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: لييييييييه ؟ ياترى هلاقى اجابه   لييييييييه ؟ ياترى هلاقى اجابه Icon_minitimeالسبت ديسمبر 12, 2009 12:45 pm

يمكن لان احنا حساسين شويه مش شويه شويتين انا اعرف نا س بتعيط وهيا فرحانه وبتعيط وهيا مجروحه ياترى البكاء بيريح
ممكن البكاء بيريح بس بيريح الناس الى بتحس لانه عاوز يوصل حاجه لحد بيحبو طيب افرضى
الحد ده حاسس بيه يبقى موقف الى بيبكى ايه هيزيد بكائه لان هقول بينو وبين نفسو انا كنت مفكر ان مفيش حد حاسس بيا
بس طالما حبيبى حاسس بيا يبقى البكاء مش عمل حاجه اكيد احساسو بيا عمل كل ده ويارب من له حبيب ميحروموش منو
بس بجد موضوع جامد ويارب اكون عرفت اجاوب على كلامك والاخوه الاعضاء لو ليهم راى يتفضلو بالجواب
https://moogaa.ahlamontada.net

لييييييييه ؟ ياترى هلاقى اجابه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ياترى حد يفهم الحب
» لكل سؤال اجابه منكم