موجــــــــــــــــــــــا كل ماهو جديد
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
اهلا ومرحبا بك زائنا في منتدى موجا احلي منتدى اهلا ومرحبا بك زائرنا في منتدى موجا احلي منتدى يسرنا انضمامك الينا الرجاء الدخول او التسجيل
للتسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةموجا احلى منتدىأحدث الصورالتسجيلدخول

هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
أمير بلا مملكه
Admin
Admin
أمير بلا مملكه

هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم Empty
مُساهمةموضوع: هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم   هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 07, 2009 11:44 am

صورة بكاء حارس مرمى منتخب مصر عصام الحضري

هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم 610x
صورة بكاء حارس مرمى منتخب مصر عصام الحضري
بعد نهاية المباراة و هزيمة مصر أمام الجزائر
و محمد شوقي يقوم بتهدئته

صورة المشادة الكلامية بين منتخب لاعبي منتخب الجزائر و لاعبي منتخب مصر

هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم 610xصورة المشادة الكلامية بين منتخب لاعبي منتخب الجزائر و لاعبي منتخب مصر
بعد توتر لاعبين من المنتخبين

احنا بنعمل ايه بنتكلم وخلاص غليبنا نقول مصر مصر ونسمع كلام ونقول كلام ونشجع وهتفات عشان نكون مصريين
وهوا المصرى مبيبقاش مصرى الا لما يكون مشجع كروه مش لازم تعالى شويه نرجع شويه صغننه تعالى يوم
14 نوفمبر قولنا هنعمل ونسوى والفضئيات تتكلم هنكسب وهنروح المونديال وشوف بقى ابو تريكه بيلعب ضد كريستاينو
ورونادينو وبنزيما وهنرى وكاكا والناس دى يعنى كنا هنبقى حاجه وتشوف يقولك احنا الافضل احنا الاقوى مستوانا
عالى جدا يعنى غليبنا ايطاليا وكاد بالفغل التغلب على عو الكوره البرازيل خلاص الثقه عاوزين ايه قالك الجمهور
اهم حاجه الجمهور قولنا معاكم جمهور ودعم معنوى اهه المعنويه خلاص راحت الصين واليابان من كترها
وبعدين قالك معسكر مش عارف فين بااسوان خلاص وجيبنا منتخب ضعيف مستواه زى مستوى فريق الكروم
ومصر كسيبت اربعه صفر خلاص جه يوم 14 نوفمبر يوم ماتش الجزائر المرتقب عملنا ايه قاعدين ادام التلفزيون
من الساعه اربعه العصر ونشجع والناس الى بترسم على وشها العلموالى ماسك الاات موسقيه لعزف الحان طلعوها
وهتفات وفوضى عادى فوضه كرويه هنعمل ايه مصر كلها بتشجع تيجى تقول يجماعه دى كوره يقولك اولاد مبارك هناك
قبضنا وصرفنا خدنا ايه يعنى اللعيبه بتاخد فلوس بالملاين انا مش بحسد بس ده بجد انته بتعمل ايه انا بروح الكافتريا
مع اصحابى نتفرج على الماتش ياترى الناس الى بتاخد ملاين بعد كل ماتش بيجو يحاسبو على الطلبات الى بنشربها
يقولك ياعم عاوزهم يحسبولك ايه ياعم هوا انته مشربيتش من نيلها لا ياعم شريبت من نيلها ولكت من ارضها
بس ياترى الناس الى بتاخد ملايين دى شربت بردو من نيها اكيد طيب احسن مننا فى ايه ملايين على ايه عشان رياضه
الرياضه دى ليه هوا هوا المستفاد على الاقل لما بيتصاب بيلاقى الجهاز الادارى والفنى بيجرى والجهاز الطبى بقى
من اعلى مستوى يشرف على اصابه الاعب
طيب هسال سؤال الناس الى بتتصاب بره دى مين يعالجها يعنى بعد مخلص الماتش ناس كانت هتموت غير بنت
عنيها راحت بنت كبيره مش صغيره يعنى انسه وكمان ايه قالك احنا بجد زعلنا عليها اوى والله زعلك انته وهوا هيرجع
عين المسكينه الى راحت تشجع طيب انته عملت ايه ياعم المسؤل
معلينا من دى كمان
طيب بعد ماتشات عادى فى الدورى المصرى تلاقى عربيات اسعاف بتنقل واحد جالو جلطه والتانى جالو ازمه قلبيه
والتالت مش عارف ايه
موت مفاجىء طيب
انته يبتاع الكوره عملت ايه فى الاخر مهى خربانه خربانه يعنى اكسب الماتش مش نبقى حسرانين وناس اتصابت
وناس اتهانت وناس ماتت بالازمه طيب سيبك من دى انا لما بقعد اشجع ببرود عادى اتغلب الاهلى عادى ميتغلب هيا الكوره كدا غالب ومغلوب ولا المنتخب مكتوب عليه لايقهر لا الكوره غالب ومغلوب بقى ولا مش معنى دى بقى
كلو يمسك فيها ويقولى ياعم انا من يوم متولدت مشوفتش مصر فى كاس عالم طيب هما عاوزين ايه عشان نوصل
عاوزين كمان كتبيت بنات تفقد عينها وكمان شويه ولاد يروحو يضربو الناس احنا مش بلطجيه ولو الكوره بقيت كدا يبقى حرام اشجعها لان فيها عنف والرياضه الى فيها عنف هتبقى حلال يبقى هلاقى الشيوخ بتوع الازهر بتحلل ماتش مصارعه
ممكن فى المستقبل تلاقى كدا ويقولك احنا عملنا للجزائر بعتنا ليهم ايام عبد الناصر علماء بعتنا ليهم اساتذه بعتنا ليهم
مش عارف ليه انته ياعم يلى بتبعت متعرفيش ان مصر بلد الاميه يعنى فيها الى مبيعرفيش يفك الخط ولا هيا تجاره
بتجار بالتعليم وبالدين يعنى معلينا من الشيخ الجليل الشعراوى رحمه الله بتتكلم فى حاجه الراجل عملها ليه بتقول
دا الشعراوى كان هناك وعلم منهم الجاهل ده حرام لان من سبب ماتش كوره فضحنا بعض طلعاناهم هما الى وحشين
واحنا نازلين من الجنه دلوقتى ملايكه ماشيه على الارض فى خبر حسن شحاته عاوز يجدد عقده مع المنتخب لسنتين كمان ليه ياعم حسن قعدنا نغنى ونانسى تقولك لو سالتك انته مصرى وشريين تقولك مشربيتش من نيلها وحسين الجسمى يقولك
اسالو كل الناس طيب يانانى لو سالتك انته مصرى انا مصرى وابويا مصرى ياست نانسى وانتى ياشريين شريبت من نيلها
بلهريسيا وجتلنا منها والحمد لله وانته ياعم حسين ياجسمى اسالو كل الناس ؟
هوا نته لازم تسيح عارفين ان احنا اجدع ناس بس مش بالكوره ولا الكوره هيا الجحدعنه دلوقتى لازم اروح نادى
والبس شورت وفانله واجرى ورى كوره والناس تشتمنى لما اضيع هجمه لفريقى كدا ابقى جدع والنبى اتلهى على
عينك انته وهيا وهيا خليتونا نشجع كوره نشرب كوره نجرى ورا كوره حرام بقى والنبى احنا عملنا ايه بعد كل ده
وبنعمل ايه وهنعمل ايه ولا حاجه الماتش خلص زعلينا شويه طلعنا طاقه الغل فى المنتخب التانى هوا منتخب
زباله ومصر عارفه ان الجزائر دى بلد مش كويسه خلاص بقى عرفينا من حبيبنا ومين عدونا ياعم بدال متقول كدا
على الجزائر اتكلم على فلسطين الى هيا محتله من اكتر من ستين سنه والسبب تراجع عقلى وذهنى ودينى وعلمى للعقل
بنفكر باللكوره يخرب بيت الكوره والى اخترعها خليتوها خل خالص ايه بقى الحضرى عيط شويه احمد حسن اتخانق
ابو تريكه مش بيظهر بعد الماتش لان بصراحه موقف وحش اوى الخجل من الجمهور الى هما خذلوه بعد كل ده
اقول لكم منكم لله يالى انتم مش واركم غير اللهو عن ذكر الله ويارب يهدى شبابنا ويهدينا انا الاول عشان بجد وانا
بكتب بالموضوع نسيت نفسى خالص ويارب مكون زودتها عليكم
بــــــــــــــــــــــــــــــــس فى الاخر
انا صـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــح ولا غلط وياريت تقولولى وده راييى انا امير بلا مملكه
مع تحياتى امير بلا مملكه بجد كتبت الموضوع ده تلات مرات بس مش عارف اقولكم ايه اتمنى اشوف رودودكم

https://moogaa.ahlamontada.net
ميدو@الشاب@المغامر
Admin
Admin
ميدو@الشاب@المغامر

مُساهمةموضوع: رد: هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم   هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 07, 2009 2:18 pm

كل جزائري كلب وهنا انا بسال سؤال تانى لمصلحة مين ده ومين اللى عمل الفتنه دى انا كمشجع لو كنت هناك مكنتش هخلى جزائري واحد على الارض لانهم معندهمش دين ولا حتى عندهم عهد بقوا زى اليهود لمصلحة مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وانته صح يا امير كل كلامك صح الحضري بيعيط عشان يمكن ميخرجش حى لانهم اتهددوا فى الملعب قبل المباراه والحكم اخد فلوس ومبارك الريس بتعنا بيطلب اعتذار رسمي متزعلوش منى بس ريسنا ده بق على الفاضى اولا عمر رايس الجزائرما هيبعت اعتذار رسمي لان لو عمل كده شعبوا هيقتلوا تانى حاجه هو كان لازم يتوقع كده ويبعت حراس فى لبس مشجعين مفكرش هو فى الفكره دى او كان عمل بنصيحتى وبعتنى انا وطيارة وحده من الرجاله اللى فى بلدى وكان هيشوف المطر عامل ازاى هيكون من دم الجزائريين طبعا
http://l7enel5lood.up-with.com/index.htm
دموع القلب
مديره قسم الاسلاميات
مديره قسم الاسلاميات

مُساهمةموضوع: رد: هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم   هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 08, 2009 10:37 am

دم والطار وكلام كتير على الكورة

ياجماعه دا لما هانو حبيبنا ورسولنا محدش عمل كده

لما اتهان الاسلام وانداس تحت يد الكفرة محدش عمل كده

ولحد دلوقت محدش بيعمل حاجة

يمكن الى بيشجعو دول اصلا ملهمش لا فى الكورة ولا فى الطحينه

بيشجعو عشان قوو احنا رحنا الاستاد وشجعنا

يا جماعه الاحسن لينا لاخرتنا

اننا نحافظ على اسلامنا ونعمل بيه مش نجرى ورا مطاط ولا كوتش

ربنا يرحمنا برحمته ويهدينا لما يحبه ويرضاه

وكلامك صح الصح يا امير

تسلم بجد موضوع محتاج مناقشات
أمير بلا مملكه
Admin
Admin
أمير بلا مملكه

مُساهمةموضوع: رد: هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم   هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 08, 2009 7:50 pm

ميدو اكيد احنا مش اقل وطنيه بس فيه حاجه اتخانق على حق هوا الحق انك تكون كروى
انا مش بعرف فيها ياعم ومش هلعبها تانى مع ان انته عارف انا بلعب كوره من زمان اوى بس مش كدا
لو مشحنات وضرب وعنف يبقى بلاش منها وطالما انته زعلان من الجزائر يبقى انته تائهه فى الهفوات الى بتحصل لان
دينا بيتهان على ايام الرسول كان لو فيه مسلم اسير فى حرب كان بيبقى غاضب جدا وكان لازم يفك اسره
وايام عمر بن الخطاب طيب ايامنا احنا بناخد بحض الى ضرب مشجعيين يااخى اتقى الله احسن وقول اللهم عليك باليهود
اعداء الاسلام الرسول قالك اعداء الدين واعداء العرب هم اليهود
https://moogaa.ahlamontada.net

هوا فيه ايه والله بجد مش فاهم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بحبة والله
» مساطيل من يومنا والله ودماغنا مهيسة
» يخربيت ده ام موضوع هههههههههه والله هتضحكوا
» بيت الاشباح والله العظيم الدخول للشجعان فقط
» عاوز تضحك وتنسى همومك ادخل هنا هتموت من الضحك والله